haenel_recruiting_header_unterseite_monteur_mitschrift_nl

Ben jij klaar voor een volgende stap in je carrière bij een internationaal toonaangevend bedrijf? Hänel is een succesvolle internationale fabrikant van innovatieve magazijnsystemen die gebruikt worden door bijna alle grote concerns wereldwijd. Ter versterking van ons team in Nederland, gevestigd te Alblasserdam zoeken wij voor het gebied Zeeland, Brabant en Limburg een gedreven en ervaren

Accountmanager (m/v)

Functieomschrijving:

In de rol van Accountmanager krijg je een cruciale taak toegewezen: het volledige verkooptraject en de verwezenlijking van jouw persoonlijke verkoopbudget in jouw regio. Een uitdagende en afwisselende rol waarin je jouw expertise inzet om nieuwe relaties te werven en bestaande klanten te onderhouden en uit te bouwen. Je hebt een adviserende rol, waarbij je klanten en prospects helpt bij het implementeren van onze geautomatiseerde opslagoplossingen met als doel hun interne logistiek op het gebied van orderverwerking, opslag en beschikbaarheid van producten te optimaliseren.

Wie zoeken wij:

  • Een enthousiaste professional: Je beschikt over een HBO- werk- en denkniveau en hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare commerciële business-to-business omgeving binnen de techniek en/of logistieke sector.
  • Een ondernemende geest: Je bent gedreven, zelfstandig en altijd op zoek naar kansen in de markt. Je weet jouw doelen helder voor ogen te houden en werkt doelgericht.
  • Een sterke communicator: Je bent representatief en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Hierdoor bouw je moeiteloos sterke relaties op met klanten en prospects.
  • Een lokale connectie: Je bent woonachtig in de regio van jouw werkgebied, waardoor je goed op de hoogte bent van de lokale markt.
  • Een talentopper: Naast een goede beheersing van de Engelse taal, is kennis van de Duitse taal een pre.

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie: Je maakt deel uit van een innovatief en groeiend familiebedrijf.
  • Een dynamische werkomgeving; Je werkt samen met een team van (technische) professionals in een prettige en dynamische omgeving.
  • Marktconforme beloning; We bieden een passend salaris op basis van je kennis en ervaring, met goede secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een 38-urige werkweek.
  • Gedegen inwerktraject: We zorgen voor een zorgvuldige inwerkperiode, waarbij een opleiding in onze fabriek in Duitsland onderdeel uitmaakt.

Interesse?

Solliciteer dan schriftelijk bij
dhr. Wim Mirer.

Bij vragen

Telefoon 078-8907650
GSM 0612 98 41 18

Sollicitatie via mail

wim.mirer@haenel.biz

Sollicitatie via online-formulier

Sollicitatie via post

Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen
Hr. Wim Mirer
Nieuwland Parc 13a
2952 DA Alblasserdam
Nederland

Welke voordelen bieden wij?

Hänel Vorteile Allgemeines

ALGEMEEN

  • Een afwisselende, zelfstandige en verantwoordelijke baan
  • Een prettige en dynamische werkomgeving van (technische) professionals.
  • Financieel gezond familiebedrijf (3e generatie)
  • Regelmatige gezondheidscheck
  • Ongevallenverzekering en WIA/WGA-verzekering voor werknemers
  • Informele organisatie met korte lijnen
Haenel Recruiting Icon Taetigkeiten

WERKZAAMHEDEN

  • Het adviseren van bestaande en nieuwe klanten, het opstellen van adviezen en aanbiedingen op het gebied van intralogistiek.
  • Voert verkoopgesprekken met klanten en prospects met als doel omzet te genereren.
  • Bezoekt diverse klanten en prospects in de hem toegewezen regio en maakt hiervan bezoekverslagen.
  • Stelt offertes op en voert prijsonderhandelingen met de klant.
  • Verricht telefonische en persoonlijke acquisitie en onderneemt overige commerciële initiatieven
  • Verzorgt de opvolging betreffende de acties n.a.v. bezoeken
Haenel Recruiting Icon Arbeitsausstattung

WERKUITRUSTING

  • Auto van de zaak met inspraak bij merk, type en de uitrusting
  • Telefoon, laptop en tablet.
Haenel Recruiting Icon Verdienst

HET TEAM

  • Bij Hänel kom je te werken in een team met 3 andere Accountmanagers.
  • Voor vragen over intralogistieke producten en oplossingen kun je altijd op hun kennis terugvallen.
  • Daarnaast is er nog een zestal service medewerkers die je alles kunnen vertellen over de technieken achter de paternosterkasten en plateauliften.
  • Natuurlijk kun je teugvallen op de ondersteuning van de binnendienst, kortom je staat er nooit alleen voor!
Haenel Recruiting Icon Verdienst

VERDIENSTE

  • Marktconforme beloning; We bieden een passend salaris op basis van je kennis en ervaring. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van een 38-urige werkweek.
  • Belastingvrije onkosten
  • Bedrijfspensioen met salarisomzetting en werkgeversbijdrage
Haenel Recruiting Icon Schulung

SCHOLING EN OPLEIDING

  • Uitgebreide inwerkperiode en opleiding door middel van bedrijfsinterne en externe scholingen.
  • Persoonlijk coachingstraject

Solliciteer nu!

    Persoonlijke gegevens

    Functie*

    Om een zo snel en soepel mogelijke verwerking van jouw sollicitatie bij Hänel mogelijk te maken, vragen we je om hier jouw volledige documenten als PDF-, JPG- of Word-document bij te voegen.

    • Begeleidende brief
    • Cv (graag met foto)

    Klik hiervoor op "Bestand selecteren".

    Hartelijk dank voor jouw sollicitatie. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Let op het volgende: Jouw persoonsgegevens worden na zes maanden verwijderd (Nederlandse wet op gegevensbescherming). Jouw sollicitatie zal worden doorgestuurd naar de betreffende vakafdeling.