Hänel is al sinds 1953 één van de wereldmarktleiders op het gebied van intra-logistiek en een echt familiebedrijf. Onze paternosterkasten en plateauliften worden ingezet bij de meest uiteenlopende ondernemingen. Van MKB-bedrijven tot grote multinationals. Onze onderneming staat bekend om haar uitstekende producten en serviceverlening. De Nederlandse vestiging is een zelfstandige dochteronderneming en verantwoordelijk voor de verkoop, montage en service van de Hänel-producten op de Nederlandse markt. In totaal werken er op deze vestiging 14 medewerkers.
Wordt jij onderdeel van een gemotiveerd team en innovatieve onderneming als
Commercieel medewerker binnendienst (m/v)
Je bent verantwoordelijk voor:
- Ondersteuning en advisering van de rayonmanagers;
- Uitwerken en afhandelen van offertes, opdrachtbevestigingen en inkooporders;
- Je onderhoudt contact met klanten en leveranciers over orders en levertijden;
- Projectwerkzaamheden, opvolging van afspraken, coördinatie en bewaking;
- Je onderhoudt nauwe contacten met ons hoofdkantoor in Duitsland over ontwikkelingen en samenwerking;
- Planning van leveringen van verkochte systemen;
- Beheer van reserveonderdelenvoorraad;
- Beheer van onderhoudscontracten (offerte/follow-up en registratie);
- Plannen van de inzet van technici en monteurs in samenwerking met de service manager.
Wij bieden:
- Intensieve en uitgebreide inwerkperiode
- Een informele organisatie met korte en directe lijnen
- Een functie bij de Nederlandse vestiging van een financieel gezond internationaal familiebedrijf
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd.
Je bent van harte welkom met een:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau of ruime praktijkervaring
- Klantgerichte, commerciële instelling technische affiniteit
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift. Beheersing van de Duitse taal of het willen volgen van een Duitse taalcursus is een pré
- Uitstekende kennis van Word en Excel
- Enthousiaste en flexibele werkhouding
- Rijbewijs B
Interesse?
Solliciteer dan schriftelijk bij
dhr. Wim Mirer.
Bij vragen
Telefoon 078-8907650
GSM 0612 98 41 18
Sollicitatie via mail
Sollicitatie via online-formulier
Sollicitatie via post
Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen
Hr. Wim Mirer
Nieuwland Parc 13a
2952 DA Alblasserdam
Nederland
Welke voordelen bieden wij?
ALGEMEEN
- Zelfstandige functie binnen een klein team
- Financieel gezond Familiebedrijf (3e generatie)
- Regelmatige gezondheidscheck
- Ongevallenverzekering voor werknemers
- Informele organisatie met korte lijnen
WERKZAAMHEDEN
- Ondersteuning en advisering van de rayonmanagers
- Uitwerken en afhandelen van offertes, opdrachtgegevens en inkooporders
- Je onderhoudt contact met klanten en leveranciers over orders en levertijden
- Je onderhoudt nauw contact met ons hoofdkantoor in Duitsland
- Planning van leveringen van verkochte systemen
- Beheer van reserveonderdelenvoorraad en onderhoudscontracten
- Plannen van de inzet van technici en monteurs in samenwerking met de service manager
WERKTIJD
- Werktijd (38 uur)
- ma t/m do 08:00 – 16:30
- vr 08:00 – 15:30
- 25 vakantiedagen per jaar
VERDIENSTE
- Aantrekkelijk uurloon
- Pensioenverzekering en werkgeversbijdrage
- Reiskosten vergoeding